Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

Η ιστορία ενός άντρα

Κάποτε ήμουν έτσι




















αλλά γνώρισα μια κοπέλα



















Στην αρχή ήταν έτσι
















και όταν ήμασταν μαζί ήμασταν συνέχεια έτσι














και αποφάσισα να της κάνω πρόταση




















κι εκείνη τη δέχτηκε και ήταν κάπως έτσι




















μιλούσαμε όλο το βράδυ στο τηλέφωνο
















με αποτέλεσμα στη δουλειά το πρωί να είμαι έτσι















Όταν τη σύστηνα σε φίλους μου όλοι την κοίταζαν έτσι

















κι εγώ απ'την περηφάνια μου αντιδρούσα κάπως έτσι
















Ώσπου έρχεται η μέρα του Αγίου Βαλεντίνου και
λαμβάνει ένα τριαντάφυλλο από κάποιον και αντιδρά έτσι




















και έτσι


















Εγώ έγινα έτσι


















που στη συνέχεια κατέληξα έτσι














και έτσι




















αλλά μετά είπα πως θα το πολεμήσω















κι έτσι άρχισα να κάνω αυτό
















και δες πως κατάντησα σήμερα




















Καριόλες γυναίκες!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου