Δευτέρα 31 Ιουλίου 2023

Μια σύντομη ιστορία για να εξηγήσεις στο παιδί σου την αξία της ζωής


Πάει μια μέρα ένας Γιος στον Πατέρα του και λέει, Πατέρα τι αξία έχει η Ζωή μου;

Και ο Πατέρας του δίνει μια πέτρα και του λέει· Γιέ μου, Αν θέλεις να μάθεις την αξία της Ζωής σου πάρε αυτή την πέτρα και πήγαινε στην αγορά και αν κάποιος ρωτήσει την τιμή μην πεις λέξη και σήκωσε δύο δάχτυλα.

Λοιπόν το Αγόρι κάνει ότι λέει ο Πατέρας του και πάει στην αγορά. Περιπλανιέται και ξαφνικά τον πλησιάζει μια ηλικιωμένη και του λέει. Πόσο κάνει αυτή η πέτρα; Το Αγόρι δεν λέει λέξη απλά σηκώνει δύο δάχτυλα και η ηλικιωμένη λέει: Δύο δολάρια; Θα το πάρω!
Το Αγόρι είναι έκπληκτο και τρέχει πίσω στον Πατέρα του και λέει Πατέρα ήταν μια ηλικιωμένη γυναίκα στο παζάρι που ήθελε να μου δώσει δύο δολάρια για την πέτρα και ο Πατέρας λέει: Γιε μου, το επόμενο μέρος που θέλω να πας είναι το μουσείο και αν ρωτήσει κανείς η τιμή, μην πεις κουβέντα και σηκώσεις δύο δάχτυλα.
Λοιπόν ο Υιός παίρνει την πέτρα και πάει στο μουσείο μετά από περίπου είκοσι λεπτά υπάρχει ένας μεσήλικας Άντρας που πλησιάζει το Αγόρι· Λέει ; Νεαρέ, Πόσο κάνει η πέτρα; Το Αγόρι δεν λέει κουβέντα και σηκώνει δύο δάχτυλα και ο άνθρωπος λέει 200 δολάρια; Θα το πάρω!
Το Αγόρι είναι έκπληκτο και τρέχει σπίτι στον Πατέρα του. Πατέρα! Πατέρα! Ένας άνδρας στο Μουσείο ζητείται να αγοράσει την πέτρα για 200 δολάρια εντάξει γιε μου το τελευταίο μέρος που θέλω να πάρεις την πέτρα είναι ένα κατάστημα πολύτιμων λίθων, μπες μέσα με την πέτρα και αν κάποιος ρωτήσει την τιμή μην πεις λέξη απλά σήκωσε δύο δάχτυλα.
Έτσι ο Υιός τρέχει στο κατάστημα πολύτιμων λίθων. Αφού το βρήκε, μπαίνει μέσα και είναι ένας γέρος στον πάγκο και όπως βλέπει ο γέρος την πέτρα πηδάει και φωνάζει. Ω Θεέ μου έχεις την πέτρα που έψαχνα όλη μου τη ζωή! Πόσο κοστίζει; Το Αγόρι δεν λέει κουβέντα και σηκώνει δύο δάχτυλα και μετά ο άνθρωπος λέει 200.000 δολάρια; Θα το πάρω!

Δεν μπορεί να το πιστέψει το Αγόρι, Πηδάει και τρέχει στον Πατέρα του και είπε, Πατέρα! Πατέρα! Ο γέρος στο κατάστημα πολύτιμων λίθων ήθελε να μου δώσει 200.000 δολάρια για την πέτρα.
Και ο Πατέρας του είπε: Βλέπεις Γιε μου, πως καταλαβαίνεις τώρα την αξία της Ζωής σου; Η ζωή έχει να κάνει με το πού τοποθετείς τον εαυτό σου μπορείς να αποφασίσεις αν θέλεις να είσαι πέτρα δύο δολαρίων ή πέτρα 200.000 δολαρίων. Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που σε αγαπούν και για τους οποίους είσαι τα πάντα και κάποιοι άνθρωποι απλά θα σε χρησιμοποιήσουν ως εμπόρευμα και για αυτούς δεν θα αξίζεις τίποτα. Στο χέρι σου λοιπόν Γιέ μου να αποφασίσεις την αξία της Ζωής σου. -Άγνωστος Συγγραφέας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου